Punkt obsługi klienta
Punkt Obsługi Klienta (POK) to miejsce, gdzie możesz zrealizować wszystkie swoje potrzeby związane z usługami świadczonymi w ramach systemu MKA.
Główny POK MKA znajduje się w Krakowie przy ul. Wielickiej 1. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Nasz drugi Krakowski POK zlokalizowany jest przy ul.Pawiej 5a - na antresoli, pod peronem V, przy wyjściu z antresoli w stronę ul. Bosackiej i Małopolskiego Dworca Autobusowego. Czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30 - 15:20
W POK możesz:
- Złożyć wniosek o autoryzację Aplikacji mobilnej iMKA
- Złożyć wniosek i otrzymać Kartę MKA
- Powiązać swoje konto Klienta z kontami członków swojej rodziny, by móc kupować bilety i usługi dla wszystkich logując się tylko raz
- Złożyć reklamację, jeśli jakaś usługa nie zdziałała, poprawnie
- Otrzymać odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące usług i zasad ich świadczenia poprzez system MKA